PARC اعلام کرد: پیوند صنعت چاپ با تولید مدارات الکترونیک

 

پالو آلتو ، کالیفرنیا - یه رول به رول چاپگر بزرگ است که شما مطمئن نیستید که چه باید بکنید با آن را ندارید؟ شما ممکن است در آینده در ساخت قطعات الکترونیکی است.

این هنوز روز بسیار زود است، اما محققان در مرکز تحقیقات پالو آلتو ( PARC ) شده اند مصرف گام های قابل توجهی در حال توسعه یک تکنولوژی جدید است که امکان چاپ قطعات الکترونیکی مانند سنسورها، ترانزیستور ، نور قطره چکان ، برچسب های هوشمند، باتری های قابل انعطاف، حافظه ، برچسب های هوشمند ، و بیشتر.
کار PARC همچنین می تواند یک عنصر جدید به چاپ 3D آورد : اضافه کردن ویژگی های الکترونیکی، سنجش و یا نوری به قطعات . چاپ سهام الکترونیک یک صفت مهم است که با فن آوری های بسیار داغ : این ماده افزودنی و نه کاهشی است . ، گفت: این بدان معناست که یانوش Veres ، مدیر برنامه PARC برای الکترونیک چاپ شده، که به جای اچ اجزاء از مواد دیگر ، سیستم جدید با استفاده از جوهر مخصوص ساخته برای تولید لوازم الکترونیکی از ابتدا. این جوهر ممکن است از مولکول ها، نانو مواد ، و حتی کوچک تراشه های سیلیکونی به حالت تعلیق در تشکیل شده است.

اگر چه PARC یک بخش از زیراکس است، و اغلب با بهره گیری از چندین دهه است که شرکت از تخصص چاپ، آن را در حال توسعه فن آوری های جدید برای پدر و مادر خود نیست. در عوض، آن است که کار در ارتباط با شرکت های خصوصی و مؤسسات آموزشی به منظور تلاش برای شکستن زمین جدید در زمینه چاپ، الکترونیک عملکردی است. در نهایت، آن است که به دنبال شرکای با ایده های پیشگامانه در مورد نحوه استفاده از فن آوری برای محصولات کاربردی و یا نمونه های اولیه. این بدان معناست که در آسمان است که تقریبا محدودیتی برای آنچه که ممکن است. Veres گفت، همه که مورد نیاز تخیل است.

 

آموزش mms موبایل ویندوز



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 17 بهمن 1392برچسب:, | 1:31 | نویسنده : مهدی |
مترجم سایت